Effective training for adults with low skills and competencies (ETAd)
Finanțator: European Commision
Program de finanțare: Erasmus + KA2
Valoarea totală a proiectului: 74.448 euro
Tipul proiectului: parteneriat strategic – educaţia adulţilor
Codul de identificare al proiectului: 2020-1-RO01-KA204-079912
Perioada de implementare: 31.12.2020-30.10.2022 (22 luni)
Beneficiar: Centrul Judeţean de Resurse şi Asistenţă Educaţională Vrancea
Partener din România: Asociaţia Alternative Educaţionale Vrancea
Parteneri din străinătate: CNIPA Puglia (Lecce, Italia), weltgewandt. Institut für interkulturelle politische Bildung e.V. (Berlin, Germania) şi Centro Studi Pluriversum (Siena, Italia).
– extinderea serviciilor furnizate de parteneri prin integrarea unei metodologii inovative de formare a formatorilor care lucrează cu adulți cu competenţe reduse, testate şi validată în context real de formare, precum şi a unor proceduri de lucru în formarea formatorilor;
– dezvoltarea competenţelor şi cunoștințelor personalului din organizațiile partenere implicat în formarea adulților cu competenţe reduse prin schimb de experienţă şi transfer de bune practici;
– internaționalizarea activităţii partenerilor din proiect prin dezvoltarea competenţelor personalului în privinţa organizării şi implementării colaborărilor internaționale.
A. întâlniri transnaţionale de proiect:
– TPM1, 20.01.2021, online, 7 participanţi
– TPM2, 27.09.2021, online, 6 participanţi
– TPM3, 14-15.06.2022, Firenze, Italia, 9 participanţi
– TPM4, 08-09.09.2022, Focsani, Romania, 11 participanţi
B. eveniment comun de formare
– Training for trainers working with low skilled adults, Lecce, Italia, 03-07.05.2022, 14 participanţi din toate cele 5 instituţii partenere
– principalul obiectiv a fost testarea metodologiei de formare a formatorilor elaborată prin proiect în context real de formare
C. eveniment de multiplicare a rezultatelor
– International Seminar „Training the trainers to work with low skilled adults”, Focsani, 09.09.2022, 60 participanţi (formatori, profesori ADS şi VET, directori ai instituţiilor educaţionale etc.)
– principalul obiectiv a fost multiplicarea rezultatelor proiectului prin formarea deprinderilor potenţialilor beneficiari pentru utilizarea resurselor dezvoltate prin proiect